Etceterologion:The official hub of international Etceterology by ETC (=Elias Tabakeas Cartoonist)

Σάββατο, Οκτωβρίου 06, 2007

$#!+ Blogoβοήθεια!!

Πήγα να φρεσκάρω το μπλογκ και μου εξαφάνησε εικόνες, σχεδόν όλα στο sidebar, links, messageboard, etc…
Στην αρχή μου εξαφάνησε την εικόνα του τίτλου μου και όταν πήγα να βάλω το λίνκ εκεί που βρίσκεται η εικόνα δεν το δεχόταν… τελικά το ανέβασα από τον υπολογιστή μου…
Αλλά τα γράμματα του τίτλου δεν φεύγουν και η δεύτερη σειρά δεν κάθεται κάτω από την εικόνα όπως πριν…. Σκατούλες!!!
...και τα expandable posts γμτ?!?...
Βοήθεια! Είναι κανείς που μπορεί να μου δώσει κάποιο url για βοήθεια ή να μου πει τι να κάνω???
$#%$(&^%^*)&)*(&)*&^_)(*&^&^%$$@!!!!

buzz it!

1 σχόλιο:

GC είπε...

φίλε μου καλησπέρα (ή καλημέρα). επειδή βλέπω ότι έχουμε κοινά ενδιαφέροντα, λαμβάνω το θάρρος να σε ενημερώσω ότι από χθες το πολιτιστικό πόρταλ GoCulture.gr απέκτησε δικό του blog.
Θα σου ήμουν ευγνώμων αν μας έκανες μια επίσκεψη στο site ή στο blog και μας άφηνες ένα μήνυμα για να μας πεις; τη γνώμη σου. Αν κάτι δεν σ'αρέσει σε μας θα θέλαμε να το ξέρουμε. Αν πάλι σου αρέσουμε, ίσως να μας έβαζες κι όλας στα αγαπημένα σου για να μας βοηθήσεις να γίνουμε λίγο γνωστοί; :-)
Φιλικά,
από το GoCulture