Etceterologion:The official hub of international Etceterology by ETC (=Elias Tabakeas Cartoonist)

Δευτέρα, Οκτωβρίου 08, 2007

Δίαιτα Μέρα 11: -4,5 κιλά!


Σήμερα είναι η πρώτη φορά από τότε που άρχισα την δίαιτα που όχι μόνο δεν υπάρχει ημερήσια δραματική απώλεια βάρους αλλά και μια μικρή αύξηση!
Αυτό ήταν μία συνειδητή απόφαση. Είπα ότι αφού έχανα τόσο πολύ, τόσο γρήγορα και εφόσον πεινούσα τόσο, να δώσω στον εαυτό μου ένα διάλειμμα μίας μέρας και να φάω τα αγαπημένα μου μακαρόνια! Ω, τι απόλαυση! Και δεν έχω καθόλου ενοχές γιατι παραμένω εντελώς μέσα στο πλάνο, όπως φαίνεται καθαρά από τον πίνακα.

Θυμήθηκα μια παλιά συνέντευξη της Τζένιφερ Άνιστον (ξέρετε η Ρέϊτσελ από τα Φιλαράκια), μαζί με τον (Έλληνα) μπαμπά της, στην οποία μιλούσε για δίαιτα, ενώ έφτιαχνε σπανακόπιτα. Έλεγε λοιπόν ότι το μυστικό μιας πετυχημένης δίαιτας είναι “give it a seventh day” δηλαδή ένα εβδομαδιαίο διάλειμμα!

Βέβαια ότι με βολεύει θυμάμαι θα μου πείτε και δίκιο έχετε, αλλά μην τρελαθούμε κιόλας!
Έβαλα κάποιους στόχους και, προς το παρόν, είμαι τελείως μέσα στην πορεία και “ahead of schedule”!! Είπε κανείς τίποτα;;;

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: