Etceterologion:The official hub of international Etceterology by ETC (=Elias Tabakeas Cartoonist)

Κυριακή, Οκτωβρίου 28, 2007

Δίαιτα Μέρα 31: -5,6 κιλά :Δυσκολίες

Βάσει της χθεσινής μέτρησης, σήμερα δεν ζυγίστηκα, είμαι ακόμα μέσα στο πλάνο, κι αυτό είναι ένα θαύμα!

Είναι ένα θαύμα γιατί ήταν μία δύσκολη βδομάδα…

Είχαμε ιστορίες με τη μάνα μου και τρέχαμε στα νοσοκομεία, ευτυχώς ήταν περαστικά, αλλά ήταν ψιλοδοκιμασία και για τους δυό μας, πέρα από την τρομάρα…
Ξεκινήσαμε τα μαθήματα στη Σχολή και άρα έχω την έξτρα δουλειά της προετοιμασίας των μαθημάτων…
Η δουλειά με τον Η/Υ είναι ένας συνεχής αγώνας, βρίζω τα Vista όλη την ώρα…
Μετά που τα είχε παίξει ο παλιός μου υπολογιστής και αναγκάστηκα να αγοράσω καινούργιο, αναγκάζομαι συνέχεια να εγκαταστώ πάλι προγράμματα… να ξανακάνω πάλι ρυθμίσεις, που είχα κάνει, κλπ…
Κλπ.. κλπ…κλπ…

Και παρ’ όλα αυτά συνεχίζω να κρατώ… με τα νύχια και δόντια.. μετα βίας… την δίαιτα…. Κάπως…

Επίσης θαύμα είναι πως δεν έχω ξαναρχίσει και το κάπνισμα παρ’ όλη την κακή μου διάθεση….

buzz it!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Kale mu aaaanthrwpeeee, mhn zygizesai kathe mera:/ Einai katastrofiko gia tin aftopepoithisi su (foititria diaitologias edw:P). Kathe 2 bdomades prepi-aaante to poly ana mia ebdomada.

PS. Eimai H aparadekth twn aparadektwn? Sou xrwstaw kati skanarismena arthra apo ...persy?
Oime. Oti k na peis dikio tha exeis:/
(syntoma omws tha ta steilw, gia kapio aneksigito logo eixa xasi to periodiko pou ta'xe)