Etceterologion:The official hub of international Etceterology by ETC (=Elias Tabakeas Cartoonist)

Τετάρτη, Απριλίου 20, 2005

Ψηφίστε ΤΩΡΑ

a Αποφάσισα τα αποτελέσματα αυτού του διαγωνισμού στη μπλογκόσφαιρα να βγεί με ψηφοφορία! Οπότε ψηφίστε τώρα για την καλύτερη λεζάντα της γελοιογραφίας!

...Και βέβαια δεν ψηφίζουμε λεζάντες, αλλά τους δημιουργούς των...

















Η καλύτερη λεζάντα είναι του/ της
CrazyMonkey 1 - Ταμπάκης
Asaph
NickTheCreek
Pooka
Anonymous
Avanti
ΚΟΜ 1- τζαμι
ΚΟΜ 2 - CrazyGlue
ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΣ
CrazyMonkey 2 - 3G
Zpi
stav




Free
polls from Pollhost.com


Άντε... καλό βόλι

buzz it!

10 σχόλια:

Zpi είπε...

Φτου πάλι βλακεία έκανα. Τον εαυτό μου έπρεπε να ψηφίσω. Γντουπ γντουπ (χτύπημα κεφαλιού στον τοίχο) πάλι βλακεία έκανα.
Καταγγέλω πάντως ότι Crazy Monkey και ΚΟΜ συμμετέχουν στο διαγωνισμό με δύο λεζάντες. Ο δικηγόρος μου κ. Κουyies θα υποβάλλει ένσταση μετά το τέλος του διαγωνισμού.

Zpi είπε...

Αφού δε μπορώ να κερδίσω, ελπίζω τουλάχιστον να βγω τελευταίος. Ως γνήσιο ψώνιο θέλω με κάποιο τρόπο να ξεχωρίζω.
Ψήφο συμπαράστασης σε asaph, pooka & Nick the Greek!

Ανώνυμος είπε...

Den theloume thn symponia sas, i ataka pou evala den htan kan legit ataka:P

Unknown είπε...

Δεν ξλερω τι θα γίνει, εγώ θέλω έναν Blacksad:P

Beta Blank είπε...

ΖΡΙ, σταμάτα να βαράς το κεφάλι σου στον τοίχο! Σου χαρίζω τη δική μου ψήφο!

ΥΓ. Τώρα που το σκέφτομαι, μπορώ να ψηφίσω όσες φορές θέλω, έτσι; Έτσι. Και ποιός μου λέει ότι αυτές οι εκλογές είναι καθαρές; Ενίσταμαι κι εγώ! Την ψήφο μου πίσω!

;)

Unknown είπε...

Όχι Γατούλα Βρυξελών! Αδιάβλητες είναι οι εκλογές! Δεν υπάρχει βία και νοθεία! One bloger, one vote! Με cookies και IP address, δηλ. ακόμα και δύο διαφορετικοί δεν μπορούν να ψηφίσουν είτε με τον ίδιο υπολογιστή / ίδια ηλ. διεύθυνση! Το μόνο «παραθυράκι» που υπάρχει είναι χρονικό, αλλά δεν σας το λέω... Μπου Χα Χααααα (υστερικό, διαβολικό γέλιο...)

(μ)Πούκα και Ασάφ σταματήστε τους παλιμπαιδισμούς! ;-Ρ
Zpi τι γίνεται? Μετά τους κοψοχέρηδες έχουμε και τους headbangers? Ούτε hard rock συναυλία να ήμασταν!

Πόσο ακόμα λέτε να αφήσω ανοικτές τις κάλπες?...

Unknown είπε...

Headbangers? Ναι, ναι! Μία ψήφος σε Zpi, γιατί είναι αδέρφι:P

Zpi είπε...

Κλαψ Mia ou, Pooka σας ευχαριστώ πολύ για τις ψήφους οίκτου και συμπόνοιας με συγκινήσατε :-D

etc 35 ψήφοι -> Καλή συμμετοχή
Πότε λες να βραβευτεί ο νικητής; Εγω λέω να το αφήσουμε λίγο ακόμα

Unknown είπε...

OK Zpi... κι εγώ έλεγα να το αφήσω τουλάχιστον μέχρι Πρωτομαγιά/ Πάσχα και βλέπουμε...

Beta Blank είπε...

Na mhn enhmerwseis omws to eurh koino gia thn hmeromhnia lh3hs tou diagwnismou, etsi gi' autous pou 8ene na karatane to suspense mexri to telos? Kai sas sugxairw gia to adiablhto ths diadikasias, euge!