Etceterologion:The official hub of international Etceterology by ETC (=Elias Tabakeas Cartoonist)

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 06, 2011

Α, ΡΕ ΛΑΖΑΡΕ…


ΟΧΙ ΡΕ ΓΜΤ! ΟΧΙ!
ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΕΝΑ ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΟ ΑΣΤΕΙΟ!
ΟΧΙ!
ΧΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΖΑΡΟ! ΤΟΝ ΦΟΒΕΡΟ, ΜΟΝΑΔΙΚΟ, ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΟ ΚΙ ΑΓΑΠΗΤΟ ΛΑΖΑΡΟ ΖΗΚΟ!
ΟΧΙ ΡΕ ΓΜΤ! ΟΧΙ!
Σαν καλλιτέχνης, σαν σκιτσογράφος, σαν κομιξάς είχε δώσει τόσα! Κι έδινε συνέχεια! Από τις αρχές της δεκαετίας του 70 μέχρι σήμερα, αειθαλής, πρωτοπόρος, ουσιαστικός, ζουμερός!
ΟΧΙ ΡΕ ΓΜΤ! ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!
Δεν θέλω να το πιστεψω γιατι μου ήταν και προσωπικα πολύ αγαπητός! Φίλος, αν και τα τελευταία χρόνια είχαμε χαθεί, γιατι απλά έχω χαθεί με όλους… Τελευταία φορά τον είδα γρήγορα στο τελευταίο Comicdom… μου χάρησε ένα ακόμη ωραίο φανζινάκι του… πάντα με εφηβικό ενθουσιασμό!...
Α, ΡΕ ΛΑΖΑΡΕ…
Κι εκεί που νόμιζα ότι τα δάκρυα που έχω χύσει για τη μανα μου δύο χρόνια τώρα στέρεψα… φαινεται πως όχι…
Α, ΡΕ ΛΑΖΑΡΕ…

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: