Etceterologion:The official hub of international Etceterology by ETC (=Elias Tabakeas Cartoonist)

Δευτέρα, Μαρτίου 28, 2005

Blog Party! Πρόσκληση σε ΜπλογκοΠάρτυ!

Είστε όλοι/ ες καλεσμένοι/ ες σε ΜπλογκοΠάρτυ (ελληνιστί ιστολογιοεσπερίς) εδώ αυτή την Πέμπτη 31 Μαρτίου (και εντεύθεν;) γιατί εκείνη τη μέρα κλείνω μισό αιώνα (ναι 50!) ζωής στον μάταιο αυτό κόσμο! Ναι κυρίες και κύριοι! (αν και μεταξύ μας –κατα βάθος- είμαι 18, άντε 19!)



Δεν το’ χω πολυψάξει το πράγμα από την ιστορική του πλευρά.... λες να ‘μαστε οι πρώτοι; Από την πρακτική πλευρά θα δω αν μπορώ να βάλω κάνα χορευτικό midi να παίζει, θα βάλω διάφορα σκιτσάκια, etc etc…. Από εσάς τώρα:
1. να ‘ρθετε (!)
2. να το πείτε και σε άλλους! Στα δικά σας μπλογκ, μαιλ, σε φορα που γράφετε
όσοι περισσότεροι τόσο καλύτερο! (εν αντιθέσει με τη πραγματική ζωή που θα την περάσω με λίγους φίλους)
Μπορείτε να πάρετε κι αυτό (ή το πιό πάνω) για μπανεράκι

3. ελάτε να «γίνουμε μια ατμόσφαιρα»!
4. να φέρετε ανεκδοτάκια, αστειάκια, χαζομαρούλες, τζιφάκια, φλασάκια, etc etc….
5. να μου στείλετε ιδέες και υλικό για την προετοιμασία του ΜπλογκοΠάρτυ
6. κάποιος/ α να μου λύσει την απορία πως μπορώ να «σπάσω» στα δύο τα μήνυματα του μπλόγκ, το δεύτερο με τις απαντήσεις (όπως κάνετε πολλοί /ες από εσάς) οπότε το ΜπλογκοΠάρτυ να γίνει «μέσα», αν και ο καιρός έχει φτιάξει :-Ρ

Ας το κάνουμε! Να δούμε τι θα γίνει...
Επειδή πρέπει να πάω κάπου τώρα το ποστάρω βιαστικά αυτό και θα προσθέσω πράγματα αργότερα...

buzz it!

20 σχόλια:

Damsel in Stress είπε...

Χμμμ ... για να σκεφτώ! Τι να φιάξω .. τι να φιάξω .. (είμαι και άχρηστη μαγείρισσα γμτ)

Damsel in Stress είπε...

Χμμμ ... για να σκεφτώ! Τι να φιάξω .. τι να φιάξω .. (είμαι και άχρηστη μαγείρισσα γμτ)

Unknown είπε...

Δεν πειράζει Ξένια μου σ’αγαπάμε κι ας μην μαγειρεύεις!
(κάνα οικόπεδο τουλάχιστον έχεις?)
;-Ρ

Unknown είπε...

Να τα ξαναπώ και στην άλλη DiS?
;-Ρ

Unknown είπε...

εγώ θα φέρω μπισκοτάκια, μιαμ μιαμ! (με τα φοντανάκια τι έγινε;)

Unknown είπε...

Pooka...
Μιαμ... μιαμ... ,,, <(σάλια που τρέχουν!)
Τα φοντανάκια τα έφαγε όλα η DiS

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΡΤΥ?!!!
Και δεν εχω τιποτα να βαλω.
Παλι γυμνος με ενα παλουκι στο κωλο θα ερθω και θα λεω σε ολους οτι ντυθηκα μεζεδακι.

Unknown είπε...

Πάλι «σαν μεζεδάκι» ΚΟΜ?! Έλεος! Έστω!
:-P

Bliax είπε...

Θα είμαι κι εγώ εκεί, αλλά σας προειδοποιώ: Θα απαγγείλω ποίηση!

Ανώνυμος είπε...

Έφηβε παππού της Ελληνικής μπλογκόσφαιρας χρόνια πολλά και καλά εκ' των προτέρων. Δηλώνω συμμετοχή και εγώ.

βαρόμετρο

Η Κουρούνα είπε...

Δεν προλαβαίνω να κάνω σχόλιο, Etc, ράβω τουαλέτα με φτερά παγωνιού για την Πέμπτη.

evee είπε...

Χρόνια Πολλά προκαταβολικώς Ηλία και θα τα πούμε την Πέμπτη!

από ότι βλέπω όλοι κάτι θα ντυθείτε (:Ρ)... εγώ την τουαλέττα την έχω δώσει καθαριστίριο και δεν προλαβαίνω να ράψω άλλη, οπότε λέω τότε να φορέσω καμιά μάσκα

;)

Nassos K. είπε...

Εγώ λέω να βάλουμε όλοι μάσκα το σκιτσάκι του τίτλου του etcλογίου. Χρόνια πολλά... (δώρο δεν έχει).

Zpi είπε...

Ωραία ωραία κι εγώ μέσα αλλά τι ώρα αρχίζει το πάρτυ;

Ανώνυμος είπε...

Χεχε, παω να βαλω το μπανερακι στο blog μου, και θα τα πουμε συντομως με ευχετηρο gifaki:)
Χαιρετουρες απο την απονη ξενιτεια
(ΚΟΜ, περιλαμβανεις και ζαμπον/τυρι?)

Your Man είπε...

Πού να φέρουμε το δώρο;

Unknown είπε...

Bliax: Ωχ! :-Ρ
βαρόμετρο : «Έφηβε παππού»? Χμ!... το «Έφηβε» μου αρέσει... για το «παππού» δεν ξέρω! Σε περιμένω!
Κουρούνα : τέλειο! Δηλαδή θα έρθεις ντυμένη με φτερά παγωνιού μόνο?! τέλειο!
eve : θα φορέσεις μάσκα μόνο?! (πω πω! Μου βγαίνει το πορνογερικό μου!)
CrazyMonkey : ΟΚ, πάρε μία να έχεις:
http://www.tabakeas.gr/banner/etc-face-etc-trans.gif
Zpi : θα ανεβάσω το ποστ κάποια στιγμή την Πέμπτη το πρωϊ, θα το ανανεώνω όταν μου έρχονται καλούδια με μαιλ και θα μείνει εκεί για πάντα (αλήθεια τι σημαίνει για πάντα στο διδύκτιο? Να ένα άκρως ενδιαφέρον ερώτημα για να συζητηθει στη μπλογκόσφαιρα!). Η συμμετοχή σας που θα έχει, προφανως, την μορφή (και) απάντησης σε εκείνο το ποστ μπορεί να γίνει όπως λέει και η ταινία «Από εδώ στην αιωνιότητα»
Asaph : Ευχαριστω για το μπανεράκι! Οι υπόλοιποι βάλατε, ωρε?!«ξενιτιά»? πού είσαι? Μην αφήσεις το φαϊ στον ΚΟΜ! Θα πεινάσουμε! (Ακόμα δεν μπορώ να μπω στο μπλογκ σου *σνιφ*)
Avanti : τι μου θύμισες τώρα!! Δεν του κάνεις μια μπλογκοδιασκευή για το μπλογκοπάρτυ?
George : τα δωράκια, τζιφάκια, φλασάκια, μιντάκια, ασκιαρτακια, etc etc …επειδή δεν μπορείτε να τα ανεβάσετε εσεις στείλτε τα μου με e-mail και θα τα ανεβάσω εγώ...
ΥΓ. Τι έπαθε το blogspot? Μου έβγαζε κακά μηνύματα τύπου «δεν λειτουργεί το μαγαζί... οι μηχανικοί μας εξετάζουνε το πρόβλημα»! Ελπίζω να μην μας κάνουνε τέτοιο χουνέρι κι αύριο!

Ανώνυμος είπε...

Hlia mono esy den mporis na mpeis sto blog mu:< Snifu snifu!!!!(isws kapoia rythmisi?)
Ksenitia einai h saloniki, mias kai eimai peiraiotisa:D

Unknown είπε...

να πάρει έχασα το πάρτι... χρόνια καλυτερότερα!!!! νομίζω ότι μετράει μέχρι 40 μέρες μετά... σου προσφέρω το πιο σούπερ χαμόγελό μου για δώρο ;)

Unknown είπε...

Street-spirit
Σε ευχαριστώ πολύ για το χαμόγελο!
Το πάρτυ είναι στη διπλανή πόρτα...
Ναι... στις 40 μέρες θα κάνουμε τα σαράντα του πάρτυ...
:-P