Etceterologion:The official hub of international Etceterology by ETC (=Elias Tabakeas Cartoonist)

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα 9. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα 9. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο, Αυγούστου 04, 2012

Olympic Humor #3: New Olympic Sports


A version of it was published in the 9 magazine of Eleftherotypia newspaper
Here with bonus English versions

Βερσιόν αυτών είχαν δημοσιευτεί στο 9 της Ελευθεροτυπίας
Εδώ με μπόνους στα Αγγλικά









Συνέχεια >>

buzz it!

Παρασκευή, Ιουλίου 20, 2012

Olympic Humor #1: Olympic Security


These days of the Olympic Games in London I thought I’ll upload some Olympic Cartoons of mine… older and newer…
Συνέχεια >>

buzz it!

Τετάρτη, Μαρτίου 02, 2011

ETC εκδιδόμενος!


Επιτέλους το πολύαναμενόμενο (από τον …«συγγραφέα») βιβλίο εκδόθηκε! Με τίτλο «etc / Επιλογή Γελοιογραφιών του Ηλία Ταμπακέα», έκδοση της Ελευθεροτυπίας, μέρος της σειράς «Συλλογή-Εννέα» (με αριθμό 13!). Θα φθάσει στα βιβλιοπωλεία την άλλη βδομάδα. Αγκαλιάστε το, υποστηρίξτε το, διαδώστε το! Συνέχεια >>

buzz it!

Τρίτη, Απριλίου 20, 2010

etc @ Shrewsbury

One of my cartoons, originally published in the 9 magazine of the Eleftherotypia newspaper, now been exhibited in the “Magic, Myth and Mystery” exhibition at the Shrewsbury International Cartoon Festival in England. I am so sorry I cannot be there in person to enjoy the atmosphere of the festival… perhaps next year (if the financial situation improves…)
Συνέχεια >>

buzz it!

Σάββατο, Απριλίου 17, 2010

εξώφυλο 9 etc


Ποιος έκανε το εξώφυλο σήμερα 17/04/10 στο 9 Ελευθεροτυπίας; Ε;


Συνέχεια >>

buzz it!

Τετάρτη, Μαρτίου 24, 2010

etc goes underground in Berlin

Στο μετρό του Βερολίνου υπάρχει εγκατεστημένο ένα σύστημα με βίντεο οθόνες στις οποίες γίνονται «βίντεο εκθέσεις»
Λοιπόν την 31 Μαρτίου (που είναι και τα γενέθλια μου) θα προβάλλεται ένα δικό μου σκίτσο, συγκεκριμένα το «Η εξέλιξη του Άντρα και της Γυναίκας» που είχε δημοσιευτεί στο 9 της «Ελευθεροτυπίας» και είχε εκτεθεί και στην έκθεση «Αχ αυτές οι γυναίκες» στη φιλόξενη γκαλερί «Φιλοχωρία» στην όμορφη Σαντορίνη.

Με τίμησαν με την προβολή και δεύτερου σκίτσου μου την 4 Απριλίου. Συγκεκριμένα το «Αγάπη Μαμούθ» που και αυτό είχε δημοσιευτεί στο 9 της «Ελευθεροτυπίας».
Σας παρακαλώ πολύ όσοι είσαστε στο Βερολίνο εκείνες τις μέρες, πάρτε το μετρό και τραβήξτε λίγες φωτογραφίες και στείλτε μου τις
Συνέχεια >>

buzz it!

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 05, 2009

Illustration Friday::Strong


This is my entry for this week’s “Illustration Friday”
(theme “Strong”), the fun showcase site that I discovered thro’ the great blog Surreality Bites
And of course it’s translated to English as it is an international “gathering”…
It’s my second entry, so I suppose I am still a newbie…
The cartoon has been published in the “9” magazine of the Eleftherotypia newspaper here in Athens.

BTW few observations on my fist week in Illustration Friday:
1. When in the first days I saw only work by women I thought that this was a women’s only site… but in the last days it was mostly guys… then I realized that it wasn’t a women’s only site only that women artists were more eager and/or punctual and/or prepared…
2. It took me forever to see all the entries! Whole days!... my work suffered… but it was thoroughly enjoyable!... I’ll get the hung of it eventually…
3. this site is not recommended for diabetics… as it is far too sweet!
I thought that if I saw another cute kid looking thro’ his/her magnifying glass at a cute insect I would go to a hyperglycemic shock!
4. I know that there is a forum and a blog but what I missed is a few lines about the (this and every) week’s “assignment” with the ability of feedback with general comments, ideas, observations, stating one’s favorite, etc… something like a magazine’s editorial (on steroids! ;-P )
If there was such a thing I would post this there…
5. Can I make a suggestion for a future “assignment” theme? “Penelope”! Off course in honor of Penelope Dullaghan (and because I have one ready!!! ;-P )
Συνέχεια >>

buzz it!

Σάββατο, Αυγούστου 29, 2009

Illustration Friday::Magnify

This is my entry for this week’s “Illustration Friday” (theme “Magnify”), which seems to be a fun showcase site that I discovered today thro’ the great blog Surreality Bites
And of course it’s translated to English as it is a international “gathering”…
The strip has been published in the “9” magazine of the Eleftherotypia newspaper here in Athens. It also it quite uncharacteristic of my work as I didn’t use outlines and it also is in a strip format rather than single panel…
Συνέχεια >>

buzz it!

Τετάρτη, Ιουλίου 22, 2009

ΕΛΛΗΝΙΚΑ SMILEYS!

Δημοσιευμένο στο 9 της Ελευθεροτυπίας # 441

Ξέρετε όλοι τα γνωστά smileys (ή emoticons), τις φατσούλες που σχηματίζονται από γράμματα, σημεία στίξης και άλλα σημεία που χρησιμοποιούμε στις συζητήσεις στο ιντερνέτ ή και στα μηνύματα με τα κινητά για να πλουτίσουμε τα κείμενα με πιο γνωστό το αρχικό smiley :-) τη χαμογελαστή φατσούλα από όπου πήραν το συλλογικό τους όνομα όλα τα smileys…
Το ζήτημα είναι ότι δεν υπάρχουν (από όσο γνωρίζουμε) ελληνικά smileys και το ETC έρχεται σήμερα να το διορθώσει αυτό! Βέβαια οι συνδυασμοί είναι άπειροι, όσες και οι δυνατότητες, οπότε εδώ μόνο κάποιες αρχικές προτάσεις μπορούν να γίνουν!



ε:-ο «Ω!» έκπληξη!

Σ:α σκυλάκι / σκυλίτσα
Σ:o) χαρούμενη σκυλίτσα
:α σκυλάκι /κοιτάω παρακαλετά σαν σκυλάκι

:β γουρουνάκι
:β) χαρούμενο γουρουνάκι
:β)) χοντρό γουρουνάκι
Σ:β) χαρούμενη γουρουνίτσα/ Μις Πίγκυ (Μάπετς)
:Β) χαρούμενο γουρούνι
8Β) διανοούμενο (χαρούμενο) γουρούνι

δ-\ σνομπ λόρδος με μονόκλ

ε:-) φαντάρος σε άδεια
Σ:-) σμηνίτης σε άδεια
[:-) ναύτης σε άδεια

ε:'( φαντάρος που έχει πήξει
ε!-( φαντάρος μετά από καψόνι
ε:/ φαντάρος μετρά τις μέρες
κλπ…

|:ν3 Οδυσσέας Ανδρούτσος

3ε παιδοφιλία

ζ: Ναπολέων
ζ:) Ναπολέων μετά τη στέψη
ζ:( Ναπολέων μετά το Βατερλώ
:ζ ζορισμένο χαμόγελο
:-ζ ζορισμένο χαμόγελο
:-ζ πίκρα!

θ-| σοκ/ «δεν το πιστεύω!»
θ-( γμτ!
θ-* πολύ ξινή λεμονάδα

:-ι «αηδία!»
':-ι «τι κακοήθειες είν' αυτές;»
|:οι «δεν μ'αρέσει αυτό!»
:ν) χαρούμενος μυταράς

ξ:-) ωραία χωρίστρα στη μέση (Άρτσι)
:-ξ θα βάλω τα κλάματα!

:π) μποξέρ με σπασμένη μύτη

:-ρ φυσάω προς τα δεξιά
:-σ φυσάω προς τα πάνω
=:-σ φυσάω τόσο δυνατά προς τα πάνω που σήκωσα το μαλλί μου

:υ) χαρούμενος μυταράς

Σ:-}}}ψ Ποσειδώνας
:-) ψ ψαροντουφεκας
Ο-) ψ ψαροντουφεκας με μάσκα
8-) ψ ψαροντουφεκας με μικρή μάσκα
ψΟψ τρώω με 2 πηρούνια

:-ω φιλάκι!
:ω φιλάκι!

%3ω γυμνό Πικάσο

3-\ είδα πολύ τσόντα χθες!

<=:-}}} παπάς

:Δ) χαρούμενος κλόουν
<:Δ) ευτυχισμένος πινόκιο
Ξ-] σπασίκλας (με μεγάλα τετράγωνα γυαλιά)
Φ_Φ Ξενυχτάω (με οδοντογλυφίδες στα μάτια μου για να μην κλείσουνε)
Ψ_Ψ …αλλά παρολα αυτά τα βλέφαρα μου έκλεισαν
(:νΩ «Ω!» (κραυγή έκπληξης!)

Γιαπωνέζικου τύπου (όρθια)
δ_δ κοιτώ κάτω με απορία
[ε]_[ε] γυαλάκιας βλεπει τσοντα στο ίντερνετ
[ω]_[ω] γυαλάκιας βλεπει άλλη τσοντα στο ίντερνετ
θ_θ νυστάζω/βαρέθηκα
.ι. κοιτώ κάτω
*ι* starstruck/βλέπω αστράκια
*υ* βλέπω αστράκια
*ν* βλέπω αστράκια
λ_λ κοιτώ (πονηρά) δεξιά
ρ_ρ κοιτώ δεξιά
σ_σ κοιτώ αριστερά
^υ^ καταχαρούμενος
'φ' σκύλος/αρκουδάκι κοιτά αριστερά

Μπόνους - Μη ελληνικά
:-3 Νταλί
::) Μαικλ Τζάκσον
Χ-© ουρλιάζω από τρόμο/πόνο
:)3 Πάμελα Αντερσον
** στριπτιζέζ
(*)(*) στριπτιζέζ
3~ έχω περίοδο
3= πορδή (πνιχτή)
3< πορδή (δυνατή)
3-- ακράτεια (μεγάλη)
3' ακράτεια (μικρή)

Μπόνους - Μη ελληνικά- Γιαπωνέζικου τύπου (όρθια)
€_€ κοιτάζω με μισόκλειστα μάτια
©_© γυαλάκιας/ σπασίκλας/ μελετάω/ φοράω πατομπούκαλα
[.]_[.] ντροπαλός γυαλάκιας
[*]_[*] γυαλάκιας έχει έμπνευση
[ο]_[ο] γυαλάκιας σε σοκ
Συνέχεια >>

buzz it!

Σάββατο, Ιουνίου 06, 2009

ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΟΦΙΛ ΤΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ/ΚΟΜΜΑΤΩΝ

ΕΝΑΣ ΚΑΙΛΟΙΠΑΛΟΓΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ (ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ)

Δείτε στο σημερινό 9 της Ελευθεροτυπίας το ειδικό Καιλοιπαλογική ανάλυση των προφίλ των αρχηγών και κατ’ επέκταση των κομμάτων τους. Ένα ειδικό αφιέρωμα του etc επί τη ευκαιρία των αυριανών ευρω-εκλογών κυρίως για εσάς, τους αναποφάσιστους, για να σας μπερδέψω ακόμα περισσότερο
«δεξιό» προφίλ

Πάρτε ακόμα μία μικρή γεύση εδώ παρακάτω:
(Για πλήρη ανάλυση αλλά κι εξήγηση του πως προκύπτουν τα «δεξιά» & «αριστερά» προφίλ παρακαλώ πάρτε την σημερινή Ελευθεροτυπία)



«αριστερό» προφίλ


«δεξιό» προφίλ


«αριστερό» προφίλ


«αριστερό» προφίλ


«αριστερό» προφίλ



ΜΠΟΝΟΥΣ

Επίσης επειδή ακούγονται πολλά για πιθανές μελλοντικές συνεργασίες κομμάτων σας παρουσιάζουμε (στο ίδιο αφιέρωμα στο σημερινό 9 της Ελευθεροτυπίας) τους αρχηγούς των πιθανών συνδυασμών που μπορεί να προκύψουν…


ΝΔ-ΠΑΣΟΚ



ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ-ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ


ΝΔ- ΛΑΟΣ- ΚΚΕ


ΛΑΟΣ- ΣΥΡΙΖΑ


Αυτά… καλό βόλι!...

Συνέχεια >>

buzz it!

Παρασκευή, Οκτωβρίου 19, 2007

Δίαιτα, Γιατί; : Η Απάντηση!


Και εάν αναρωτιέστε γιατί αποφάσισα να αρχίσω δίαιτα νομίζω ότι πήρατε την απάντηση σας στο τελευταίο 9. Και για εσάς που δεν το είδατε να

η γελοιογραφία μου που δημοσιεύτηκε στο τελευταίο 9 της Ελευθεροτυπίας

…και μετά μας ρωτούν εμάς τους γελοιογράφους από πού αντλούμε λέει την εμπνευση μας!!
Συνέχεια >>

buzz it!

Δευτέρα, Οκτωβρίου 15, 2007

Blog Action Day


Το δικό μου λιθαράκι για την “Blog Action Day” αυτή η γελοιογραφία μου που δημοσιεύτηκε στο 9 της Ελευθεροτυπίας και έχει εκτεθεί σε 2 εκθέσεις…

Συνέχεια >>

buzz it!

Τετάρτη, Μαΐου 11, 2005

Τα Αποτελέσματα του «Διαγωνισμού Λεζάντας 9-etc» της ελληνικής μπλογκόσφαιρας

Επι τέλους! Τα Αποτελέσματα του «Διαγωνισμού Λεζάντας 9-etc» ειδικά του χώρου της ελληνικής μπλογκόσφαιρας


Κατ’ αρχάς να θυμίσουμε τη γελοιογραφία:...



να θυμίσουμε και τις υποψήφιες λεζάντες (με χρονολογική σειρά):...

Crazy Monkey1
Δεν μπορώ να βρώ κανένα φίλτρο που να σε κάνει Ταμπάκη στη θέση του Ταμπάκη όσο κι αν του μοιάζεις.
Αsaph
"Pali diagwnismo kanei to 9...? A einai aytos o 3enerwtos o etc pou nomizei oti exi plaka..." (no offence ;) )
NickTheCreek
"Ναι έχω τραπέζι δίπλα όμως στον κύριο Κούγια"
Pooka
Γυαλάκιας: Σίγουρα δεν μπορείς να βρεις κάτι που να με επαναφέρει στην φυσιολογική μου μορφή;
Γουρουνοsorcerer: Πρέπει να σε φιλήσει μια όμορφη πριγκίπισσα για να γίνεις ξανά σαν κι εμάς. Αλλά ποια θα δεχόταν να φιλήσει ένα τόσο απαίσιο και τρομακτικό ζώο;
Anonymous
Oxi... katara gia spam den brhka... exw kati gia tis thlefwnikes diafhmiseis... mourlia!
Avanti
-(γυαλάκιας): Αυτός ο Χριστόδουλος μέχρι και τα ευαγγέλια μας άλλαξε πάτερ μου
-(γουρουνης=παπάς) Ναι τώρα εχουμε της αποκάλυψη του Βαβύλη και την συγκάλυψη του Γιοσάκη, αντί για την αποκάλυψη του Ιωάννη
KOM 1
Αντε να βρουμε τωρα βραδυατικα τοσο μεγαλο τζαμι για το παράθυρο
KOM 2
Αν πιάσω το κωλόπαιδο που μου κόλλησε με CrazyGlue το δάχτυλο στο βιβλίο θα το φάω λάχανο.
ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΣ
-Θέλω κάποιος να με αγαπήσει γι' αυτό που είμαι πραγματικά.
-Έχετε κλείσει;
Crazy Monkey 2
-Μπορώ να αλλάξω μαγικό ραβδί και να πάρω ένα καινουργιο 3G γιατί αυτό κλείνει μόνο του και δεν πιάνει καλό σήμα;
-Πρέπει να κάνετε σύνδεση στο πακέτο magic25 με 25λέξεις δωρεαν χρόνο μαγείας το μήνα και η magicfon θα σας κάνει έκπτωση 60% σε ένα νέο μαγικό ραβδί με bluetooth και κάμερα.
Zpi
Pig:Όχι όχι, το madam figaro το λέει ξεκάθαρα. Τα γυαλιά ηλίου είναι εκτός μόδας
stav
Gay Ξωτικό: Άχ καλέεεε, μήπως μπορείτε να κάνετε γρήγορα γιατί κατουριέεεεμαιεεε? Και μέχρι να βγάλω το speedo και το καλτσόν θα γίνω Λούτσααα!
Straight Γουρούνι: Μα πού την έχω τη διεύθυνση του τοίχου που είναι απέναντι από το σπίτι της Κουρούνας, πού την έχω?!

Και 2 εκτός συναγωνισμού (λόγω εκπρόθεσμου):
κουρούνα
Γουρουνομάγος: Όχι, Κίρκη, δεν μου άρεσε η φάρσα σου!
etc fan
Λυπάμαι κύριε Μπους αλλά το "hell me" μετά το τέλος της προσευχής δεν αλλάζει σε "tell me". Άντε και σας περιμένουν!



Και...
...(ήχος τυμπάνων)...
...ιδού τα αποτελέσματα:
















































































Λεζάντες των...%Ψήφοι
ΚΟΜ2-CrazyGlue30%17
stav 27% 15
ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΣ 14% 8
Avanti 11% 6
Zpi 5% 3
CrazyMonkey2-3G 4% 2
Pooka 2% 1
Asaph 2% 1
ΚΟΜ1-τζαμι 2% 1
CrazyMonkey1-Ταμπάκης 2% 1
Anonymous 2% 1
NickTheCreek 0% 0
Σύνολο ψήφων100% 56


Συγχαρητήρια στον Κο ΚΟΜ και ιδού το βραβείο σας: %
Συγχαρητήρια πάνε και στην stav και στον Πιτσιρίκο, αλλά και σε όλους όσους συμμετείχαν!

Θα μου επιτρέψετε να δώσω ένα ειδικό «καιλοιπαλογικό» βραβείο στον Πιτσιρίκο για την πολύ «etc» λεζάντα του! Νά πιτσιρίκο: %

Συγγνώμη για την καθυστέρηση...


Συνέχεια >>

buzz it!

Τετάρτη, Απριλίου 20, 2005

Ψηφίστε ΤΩΡΑ

a Αποφάσισα τα αποτελέσματα αυτού του διαγωνισμού στη μπλογκόσφαιρα να βγεί με ψηφοφορία! Οπότε ψηφίστε τώρα για την καλύτερη λεζάντα της γελοιογραφίας!

...Και βέβαια δεν ψηφίζουμε λεζάντες, αλλά τους δημιουργούς των...

















Η καλύτερη λεζάντα είναι του/ της
CrazyMonkey 1 - Ταμπάκης
Asaph
NickTheCreek
Pooka
Anonymous
Avanti
ΚΟΜ 1- τζαμι
ΚΟΜ 2 - CrazyGlue
ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΣ
CrazyMonkey 2 - 3G
Zpi
stav




Free
polls from Pollhost.com


Άντε... καλό βόλι
Συνέχεια >>

buzz it!

Τετάρτη, Απριλίου 13, 2005

Τα Αποτελέσματα του «Διαγωνισμού Λεζάντας 9-etc» και πρόσκληση για νέους αγώνες!

Επι τέλους! Τα Αποτελέσματα-Βραβεία του «Διαγωνισμού Λεζάντας 9-etc».
Σας προσκαλώ και εσάς χιουμορίστες της ελληνικής μπλογκόσφαιρας να γράψετε τις δικές σας λεζάντες εδώ. Και θα αποδοθούν ειδικά ετσετερομπλογκοβραβεία στις καλύτερες!



Εμπρός Λοιπόν! Περιμένω! Άντε ... DiS, Αρκούδε, Κουρούνα, Κουκουζέλη, Εύη, Όνειρε, Σοφία, Τρελέ Πίθηκε, Ιφιμέδεια, Ναυτίλε, (μ)Πούκα, Αφίλητε Βάτραχε, Ειρήνη, Συκιά, Μονιτοροπαναγιώτη, Ντισκολάτα, Μπλιάχ,Λεσπριτία, ΚΟΜ, Βιταμ(ο), Ασαφ, Ζμπάϊ(ντερ), Μεταμόρφωση 211, Μπερεκέτη, κι όλα τα καλά τα παιδιά! Κι εσείς!... Κι εσείς που ξέρω που διαβάζετε, αλλά δεν συμμετέχετε!
Συνέχεια >>

buzz it!

Κυριακή, Απριλίου 03, 2005

Ποιός θα είναι ο επόμενος πάπας?

Για εσάς που χάσατε την τελευταία γελοιογραφία μου στο 9 της Ελευθεροτυπίας



ΥΓ.Νομίζω ότι βρήκα το κόλπο για expandable posts! Πρέπει να τελειώνεις με εικόνα!! Αν είναι δυνατον!


Συνέχεια >>

buzz it!